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  1. 学内発行誌
  2. 工学部
  3. 工学部紀要
  4. 25

交通量収支に基づく交通流円滑性の解析

https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/8089
https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/8089
2bccddab-f3c8-4a62-a187-c78205128c91
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00005781470.pdf KJ00005781470.pdf (733.6 kB)
Item type 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2001-12-01
タイトル
タイトル 交通量収支に基づく交通流円滑性の解析
タイトル
タイトル Analysis of Traffic Flow Smoothness Based on Volume Balance
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 交通量収支
キーワード
主題Scheme Other
主題 飽和度
キーワード
主題Scheme Other
主題 渋滞長時間
キーワード
主題Scheme Other
主題 捌け率
キーワード
主題Scheme Other
主題 旅行時間
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 volume balance
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 saturation degree
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 congestion length time
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 outgoing ratio
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 travel time
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ページ属性
内容記述タイプ Other
内容記述 P(論文)
著者名(日) 清水, 光

× 清水, 光

WEKO 43372

清水, 光

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小林, 正明

× 小林, 正明

WEKO 43373

小林, 正明

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馬屋原, 功太郎

× 馬屋原, 功太郎

WEKO 43374

馬屋原, 功太郎

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石川, 洋

× 石川, 洋

WEKO 43375

石川, 洋

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著者名よみ
識別子Scheme WEKO
識別子 43376
姓名 シミズ, ヒカル
著者名よみ
識別子Scheme WEKO
識別子 43377
姓名 コバヤシ, マサアキ
著者名よみ
識別子Scheme WEKO
識別子 43378
姓名 ウマヤハラ, コウタロウ
著者名よみ
識別子Scheme WEKO
識別子 43379
姓名 イシカワ, ヒロシ
著者名(英)
識別子Scheme WEKO
識別子 43380
姓名 SHIMIZU, Hikaru
言語 en
著者名(英)
識別子Scheme WEKO
識別子 43381
姓名 KOBAYASHI, Masa-aki
言語 en
著者名(英)
識別子Scheme WEKO
識別子 43382
姓名 UMAYAHARA, Koutaro
言語 en
著者名(英)
識別子Scheme WEKO
識別子 43383
姓名 ISHIKAWA, Hiroshi
言語 en
著者所属(日)
値 福山大学工学部情報処理工学科
著者所属(日)
値 福山大学工学部機械工学科
著者所属(日)
値 福山大学大学院工学研究科晴報処理工学専攻
著者所属(日)
値 福山大学工学部情報処理工学科
著者所属(英)
言語 en
値 Faculty of Engineering, Fukuyama University
著者所属(英)
言語 en
値 Faculty of Engineering, Fukuyama University
著者所属(英)
言語 en
値 Fukuyama University
著者所属(英)
言語 en
値 Faculty of Engineering, Fukuyama University
抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper studies the analysis of the traffic flow smoothness in urban traffic networks based on the volume balance at each signalized intersection. As the measure of the traffic flow smoothness, the saturation degree, congestion length time, outgoing ratio and travel time are selected in this paper. The threshold of occurring congestion is evaluated using the saturation degree and the outgoing ratio at oversaturated signalized intersections. The congestion length time defined by multiplying congestion length by its duration show the degree of congestion. Travel time consisting of running time and stopping time is a useful measure of traffic flows in traffic networks.
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00217655
書誌情報 福山大学工学部紀要

巻 25, p. 75-81, 発行日 2001-12
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Ver.1 2023-06-19 10:30:22.782168
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