WEKO3
インデックスリンク
アイテム
交通ネットワークの経路誘導アルゴリズム
https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/7939
https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/7939f87f1b97-d5f6-4415-82c9-76592ec3bafe
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 1995-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 交通ネットワークの経路誘導アルゴリズム | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | ROUTE GUIDANCE ALGORITHMS OF A TRAFFIC NETWORK | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Traffic congestion control system | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Traffic signal control system | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Route guidance algorithm | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Evaluation algorithm of mean travel time | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
著者名(日) |
小林, 正明
× 小林, 正明× 清水, 光× 米澤, 洋 |
|||||
著者名よみ | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42678 | |||||
姓名 | コバヤシ, マサアキ | |||||
著者名よみ | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42679 | |||||
姓名 | シミズ, ヒカル | |||||
著者名よみ | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42680 | |||||
姓名 | ヨネザワ, ヨウ | |||||
著者名(英) | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42681 | |||||
姓名 | KOBAYASHI, Masa-aki | |||||
言語 | en | |||||
著者名(英) | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42682 | |||||
姓名 | SHIMIZU, Hikaru | |||||
言語 | en | |||||
著者名(英) | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42683 | |||||
姓名 | YONEZAWA, Yoh | |||||
言語 | en | |||||
著者所属(日) | ||||||
値 | 福山大学工学部機械工学科 | |||||
著者所属(日) | ||||||
値 | 福山大学工学部情報処理工学科 | |||||
著者所属(日) | ||||||
値 | 福山大学工学部機械工学科 | |||||
抄録(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Two route guidance algorithms of a traffic network are considered in this paper; one is "the link distance weighted algorithm", the other is "the link mean travel time weighted algorithm". The mean travel time from the driver's current position to his destination is evaluated by summing up the mean travel time of each link. | |||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00217655 | |||||
書誌情報 |
福山大学工学部紀要 巻 18, 号 2, p. 51-60, 発行日 1995-03 |