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豪州ツーリズムのマーケティング戦略 : ポスト・オリンピック日本市場を中心として
https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/6197
https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/619744455985-ee58-4137-a4f4-f1525da2b0fe
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2002-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 豪州ツーリズムのマーケティング戦略 : ポスト・オリンピック日本市場を中心として | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Australian Inbound Tourism Marketing Strategy : Post Olympic Games Strategy in Japanese Market | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
記事種別(日) | ||||||
値 | 論文 | |||||
記事種別(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Article | |||||
著者名(日) |
足立, 浩一
× 足立, 浩一 |
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著者名よみ | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 28027 | |||||
姓名 | アダチ, ヒロカズ | |||||
著者名(英) | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 28028 | |||||
姓名 | Adachi, Hirokazu | |||||
言語 | en | |||||
著者所属(日) | ||||||
値 | 福山大学経済学部 | |||||
著者所属(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | FUKUYAMA UNIVERSITY | |||||
抄録(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | The Olympic Games has resulted in a broader image for Australia internationally. Mr. Michael Payne, Director of Marketing, International Olympic Committee said, "Australia is the first Olympic host nation to take full advantage of the Games to vigorously pursue tourism for the benefit of the whole country." On the other hand, following the World Trade Centre terrorist attack, the US military strikes on Afghanistan and the collapse of Ansett Airlines, there is significant concern about the likely impact on the international inbound market in Australia. Japanese market has been one of Australia's most commercially attractive inbound markets. Though Australia's market share of Japanese outbound market has slipped in recent years. Australian destination marketing organizations have to respond to changes in the structure of Japan's outbound industry and in the consumer needs of its overseas travelers. | |||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00217633 | |||||
書誌情報 |
福山大学経済学論集 巻 26, 号 2, p. 233-264, 発行日 2002-03 |