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  1. 学内発行誌
  2. 工学部
  3. 工学部紀要
  4. 20
  5. 1

Dynamic Route Guidance System on a Traffic Control System(Special Edition for the 10th Anniversary of Department of Information Processing Engineering)

https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/7996
https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/7996
56927da0-4325-4e61-abd3-3bfc183ae715
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00005781702.pdf KJ00005781702.pdf (381.3 kB)
Item type 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 1996-11-01
タイトル
タイトル Dynamic Route Guidance System on a Traffic Control System(Special Edition for the 10th Anniversary of Department of Information Processing Engineering)
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 traffic control system
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 traffic network representation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 dynamic route guidance algorithm
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 evaluation algorithm of mean link travel time
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ページ属性
内容記述タイプ Other
内容記述 P(論文)
論文名よみ
その他のタイトル Dynamic Route Guidance System on a Traffic Control System(Special Edition for the 10th Anniversary of Department of Information Processing Engineering)
著者名よみ
識別子Scheme WEKO
識別子 42913
姓名 シミズ, ヒカル
著者名よみ
識別子Scheme WEKO
識別子 42914
姓名 コバヤシ, マサアキ
著者名よみ
識別子Scheme WEKO
識別子 42915
姓名 ヨネザワ, ヨウ
著者名(英)
識別子Scheme WEKO
識別子 42916
姓名 SHIMIZU, Hikaru
言語 en
著者名(英)
識別子Scheme WEKO
識別子 42917
姓名 KOBAYASHI, Masa-aki
言語 en
著者名(英)
識別子Scheme WEKO
識別子 42918
姓名 YONEZAWA, Yoh
言語 en
著者所属(英)
言語 en
値 Department of Information Processing Engineering, Fukuyama University
著者所属(英)
言語 en
値 Department of Mechanical Engineering, Fukuyama University
著者所属(英)
言語 en
値 Department of Mechanical Engineering, Fukuyama University
抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 The dynamic route guidance system is proposed from the viewpoint of the traffic control system. The traffic control system is synthesized by combining a dynamic route guidance system and a signal control system. The traffic network is represented by considering the effects of the moving directions of motor-cars and the offset control. Two dynamic route guidance algorithms are presented in a traffic network; one is "the shortest distance route algorithm", the other is "the shortest mean travel time route algorithm". The mean travel time from a driver's current position to his destination is evaluated by summing up the mean travel time of each link. The two dynamic route guidance algorithms are simulated in the traffic network
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00217655
書誌情報 福山大学工学部紀要

巻 20, 号 1, p. 73-78, 発行日 1996-11
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Ver.1 2023-06-19 10:32:44.150904
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