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Dynamic Route Guidance System on a Traffic Control System(Special Edition for the 10th Anniversary of Department of Information Processing Engineering)
https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/7996
https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/799656927da0-4325-4e61-abd3-3bfc183ae715
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 1996-11-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Dynamic Route Guidance System on a Traffic Control System(Special Edition for the 10th Anniversary of Department of Information Processing Engineering) | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | traffic control system | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | traffic network representation | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | dynamic route guidance algorithm | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | evaluation algorithm of mean link travel time | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
論文名よみ | ||||||
その他のタイトル | Dynamic Route Guidance System on a Traffic Control System(Special Edition for the 10th Anniversary of Department of Information Processing Engineering) | |||||
著者名よみ | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42913 | |||||
姓名 | シミズ, ヒカル | |||||
著者名よみ | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42914 | |||||
姓名 | コバヤシ, マサアキ | |||||
著者名よみ | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42915 | |||||
姓名 | ヨネザワ, ヨウ | |||||
著者名(英) | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42916 | |||||
姓名 | SHIMIZU, Hikaru | |||||
言語 | en | |||||
著者名(英) | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42917 | |||||
姓名 | KOBAYASHI, Masa-aki | |||||
言語 | en | |||||
著者名(英) | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 42918 | |||||
姓名 | YONEZAWA, Yoh | |||||
言語 | en | |||||
著者所属(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Department of Information Processing Engineering, Fukuyama University | |||||
著者所属(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Department of Mechanical Engineering, Fukuyama University | |||||
著者所属(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Department of Mechanical Engineering, Fukuyama University | |||||
抄録(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | The dynamic route guidance system is proposed from the viewpoint of the traffic control system. The traffic control system is synthesized by combining a dynamic route guidance system and a signal control system. The traffic network is represented by considering the effects of the moving directions of motor-cars and the offset control. Two dynamic route guidance algorithms are presented in a traffic network; one is "the shortest distance route algorithm", the other is "the shortest mean travel time route algorithm". The mean travel time from a driver's current position to his destination is evaluated by summing up the mean travel time of each link. The two dynamic route guidance algorithms are simulated in the traffic network | |||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00217655 | |||||
書誌情報 |
福山大学工学部紀要 巻 20, 号 1, p. 73-78, 発行日 1996-11 |