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  1. 学内発行誌
  2. 工学部
  3. 工学部紀要
  4. 1

分割配分法を用いた中央線変移システムの管制

https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/7599
https://fukuyama-u.repo.nii.ac.jp/records/7599
4d5e42ec-c6a4-4a6b-afad-df8d023ab7a1
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00005780909.pdf KJ00005780909.pdf (751.8 kB)
Item type 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 1979-01-01
タイトル
タイトル 分割配分法を用いた中央線変移システムの管制
タイトル
タイトル Reversible Lane Control By Using Incremental Assignment Method
言語 en
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ページ属性
内容記述タイプ Other
内容記述 P(論文)
記事種別(日)
値 論文
著者名(日) 近藤, 勝直

× 近藤, 勝直

WEKO 41281

近藤, 勝直

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著者名よみ
識別子Scheme WEKO
識別子 41282
姓名 コンドウ, カツナオ
著者名(英)
識別子Scheme WEKO
識別子 41283
姓名 Kondo, Katsunao
言語 en
著者所属(日)
値 福山大学工学部土木工学科
抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper is concerned with reversible lane control by using Incremental Assignment Method. Reversible lane system is now popularly used as a tool for diminishing traffic congestion on the main road to city centre. In this paper we expand the reversible lane to the whole road network which is assumed to be composed of arterial road links. Traffic flow which minimizes total travel time on the link can be formulated as a function of "lane ratio", and then equilibrium solutions are caluculated by use of Incremental Assignment Method.
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00217655
書誌情報 福山大学工学部紀要

巻 1, p. 71-81, 発行日 1979
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Ver.1 2023-06-19 10:40:24.369720
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